Prrrrr.

Så låter jag nu. Prrrrr. Som en katt som myser. Spinner. Har haft en underbar kväll hemma hos mor och far. Var först och matade systers katt då hon och sambon är på öland. Lilla Hubbe ! Hon var min katt förr. Men syrran fick ta henne för några år sedan då hon inte funkade så bra ihop med våra andra katter. Som råkar vara hennes syskon. Men men, hon trivs bättre som ensamkatt. Iaf, vi beställde pizza (fullkorn för min del) och drack vin, pratade politik och gamla minnen. Lite skratt och lite tv-tittande, sen var jag tvungen att cykla hem. Blev så himla dålig av katterna ! Tar inga mediciner heller så blev en riktig allergichock. Nu sitter jag i vår mysiga läshörna med en kopp te och ska påbörja Robert Gustafssons självbiografi. Snart kommer nog Johan hem. Är skönt att vi kan ha roligt på varsitt håll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0