åååååh lycka !

Okej, så målet med min träning har aldrig varit att gå ner i vikt eller att bli "smal". Jag vill bara bli tightare, snyggare och starkare. Men jag kan inte annat än hoppa glädjeskutt när jag går in på JC för att köpa jeans och kommer ut med ett par i storlek 25 i midjan. Två storlekar mindre än när jag köpte jeans sist. Wow. nu har jag börjat plugga inför vår första uppgift som vi ska diskutera på introduktionsdagarna nästa vecka. Har också fått mitt schema och bekräftelse från csn om studiemedel. Nästa vecka ska jag köpa pendelkort och sen drar det äntligen igång ! Och just det, jag fyller ju faktiskt år på fredag ! Kommer bli en dunderhärlig kväll tror jag, fam Lewis och fam Niklasson ska ha en rejäl kräftskiva ! Vi ska vara hos mamma och pappa och jag hoppas bara att vädret är bra så vi kan sitta ute. Kul ska det bli i vilket fall som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0