update.



har varit dålig på att skriva den senaste veckan så här kommer en snabb uppdatering:



veckans..

roligaste:
cluedo-kväll med Johans arbetskamrater där vi skulle lösa en mordgåta. jag fick spela servitris, Johan var livvakt. och tog hem vinsten
tråkigaste: fick tillbaka mina provsvar från vårdcentralen och det visar sig att jag har utvecklat allergi mot katt
avundsjuka: tesse och jespers fina lägenhet. heeeeelt underbar
mys: filmkväll med therese och sara, vi kollade på Due Date (som var fantastiskt rolig) och och åt morötter med dipp. mums !
irritationsmoment: har fortfarande inte fått tillbaka mina pengar från HM Revenue & Customs. kan dock inte klaga med tanke på att dom ger mig sex och ett halvt tusen kronor tillbaka enbart för att jag lämnat landet. thank you England (but could you speed it up a little please ?)
träningspass: idag ! 75 min styrketräning och särskilt magen fick sig en omgång, oh yeah




och det här får allt bli veckans lunch.
baconlindad kycklingfilé med hemmagjord UNDERBAR currysås, kokt broccoli (al dente såklart) och ugnsstekta champinjoner. min mage hoppar glädjeskutt av sån här mat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0