the big ten & the great friends.


nu har det nästan blivit en rutin att jag på fredagsförmiddagar befinner mig på ett löpband och springer för mitt liv. fast det låter ju hemskt.
iaf, jag körde mina 10 km idag och slog förra veckans tid med 1 minut och alltså 3 minuter bättre än allra första gången.
är helnöjd !
jag tror dessutom att jag ska anmäla mig till en halvmara som isf kommer ta plats den 25 april (!!!!).
det får bli Hallarydsloppet och alltså 21,1 km som då är en halvmara.
det kostar bara 100 kr att medverka och jag har ju tjatat länge om att jag så gärna vill springa ett lopp !
tror ni jag fixar det ?
jag kollade på förra årets tider och då sprang dom bästa på runt 80 minuter.. yaaiiks, det klarar jag ju aldrig.
men det hade ju varit såå kul att medverka !



jag har varit ordentligt uppgiven idag, det kommer och går och vissa dagar är det värre än andra. jag och Johan ska iaf diskutera & fundera på en grej över helgen och sen kommer ett beslut tas på måndag.
det kan hända att allt är påväg att ordna sig nämligen, men det kommer inte bli som vi hade tänkt oss.

det börjar bara bli så jobbigt nu, för jag märker själv hur jag har förändrats och hur illa mitt humör är hela tiden.. inte så konstigt kanske, men jag orkar liksom inte ens anstränga mig för att vara trevlig längre. orkar knappt träffa folk för då måste jag låtsas vara glad hela tiden.. jag har inga problem med att vara ärlig mot människor i min närhet men jag vill inte förpesta deras tillvaro med mitt kassa humör och då tycker jag, även om det låter knasigt, att det är bättre att träffas när jag ist är glad.

i vilket fall som helst skrev en fin vän några ord som värmde ordentligt och det gjorde mig lite gladare.
jag avger ett löfte till mig själv att jag ska börja ta hand om mina vänner bättre. ge mig bara lite tid.


Kommentarer
Postat av: Therese E

<3 Fina du !

2011-06-07 @ 22:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0