saknad.




ååh, jag hittade den här bilden på Leylas facebook-sida och kände hur det högg till i hjärtat lite.

det var den kvällen som började med att hela jobbgänget samlades på Dimitris, åt en massa goda tapas, drack gott vin och hade himla trevligt. sedan drog vi vidare till Label där min chef beställde in mängder med champagne.
vi tre tjejer hamnade sen på The Birdcage där en galen trans-show fick igång hela stället och karatefyllan var ett faktum.
ah, memories.


Leyla, Vicky & jag (som har ett väldigt osmickarande linne på mig, det är inte magen som är svullen haha !)
vilken underbar kväll vi hade.




saknar Manchester något så fruktansvärt.



vårat underbara Greenquarter



St John Street



Manchester Cathedral



utsikten vi hade från vår balkong







suck.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0