kolhydrater = skit



jag är så arg att jag har lust att slå sönder nånting.

som sagt skulle jag köra milen idag på gymmet, jag cyklade ner tidigt för att slippa stå & vänta på att ett löpband skulle bli ledigt.
en timme innan jag skulle bege mig satt jag och åt min vanliga frukost; naturell fet yoghurt m lite bär, hemmagjord müsli & kanel, ett kokt ägg och lite skinka. jag sneglade lite på brödkorgen och tänkte
"hmm, undrar om en liiiiten brödbit kanske ger mig lite extra energi, nu när jag ska springa långt".
så jag tog en liten liten brödbit och åt.

efter 28 minuter på löpbandet fick jag avbryta för att min mage började krångla. jag satte löpbandet på paus och sprang in på toaletten (ja ni fattar vad som hände), och när jag kom tillbaka hade bandet givetvis startat om på noll. KUL !!!
när jag avbröt för mitt lilla toabesök hade jag farten 10.3 så när jag kom tillbaka ville jag givetvis fortsätta i samma fart. bara det att jag fick håll (what ??).
så efter 15 min klarade jag inte mer.


förbannade jävla kolhydrater.
det här är ännu ett bevis på att de bara är skit och inte gör någon nytta alls i kroppen.
förra veckan klarade jag 10 km galant utan några som helst kolhydrater.
fick jag ont i magen då ? nej. fick jag avbryta för att gå på toaletten ? nej.
och jag kan tala om att jag har inte haft några som helst problem med magen när jag har kört LCHF.

jag är så arg på mig själv för att jag åt skiten.
aldrig mer.
LCHF for president är allt jag har att säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0