busy busy busy.



hej hopp, idag är det stress som gäller.
ska på lägenhetsvisning nu på förmiddagen så ska snart sticka iväg. detta gjorde att gymmet får vänta till efter lunch, jag vill inte stressa när jag är där.
och i eftermiddag blir det storhandling inför påsk !

har ni tänkt på vilken god och nyttig mat man faktiskt äter vid påsk, jul och midsommar i sverige ?
massa lax, sill, ägg och feta såser. I LOVE !
lägg sen till underbara brysselkål vid jul och jag kan inte bli gladare.
helgen är i stort sett fullbokad, imorrn ska jag städa och baka (inte lika nyttigt som ovanstående) till kvällen, vi är nämligen bortbjudna till Therese och Petrus  på grillafton. på lördag ska jag baka ännu lite till då vi ska ha påskmiddag hos mina föräldrar. obligatorisk lammstek står på menyn ! på söndag blir det sedan påskmiddag hos Johans föräldrar, så det råder ju ingen tvekan om att detta kommer bli en mat-helg. mums !

och på måndag springer jag ju mitt första lopp. iiiiih jag börjar bli nervös.
jag anmälde mig dock inte till halvmaran utan kommer bara springa en mil.
känner mig inte riktigt redo för en halvmara än. måste träna mer !


nu är ska jag dra på mig lite kläder och hoppa upp på cykeln.
ha en underbar påskhelg allihop !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0