blää.



idag har jag vaknat med antingen en rejäl förkylning eller en rejäl pollenchock.
mår i vilket fall som helst piss men jag mååååste ge mig av till gymmet och köra lite styrketräning för benen.
det blev ju inte så mycket träning under påskhelgen, förutom vår cykeltur på 3 mil och hallarydsloppet. som jag har glömt att berätta om !
det var hur kul som helst. jag fick tyvärr håll efter 1,5 km och det drog ju givetvis ner på tempot. men efter 5 km började jag komma igång (tackar gud för asfalt, jag hatar att springa på grus) och jag kom i mål på 62.39. inte bra alls men ungefär vad jag hade räknat med.
roligt var det i vilket fall som helst !! man fick en riktig endorfinkick av att springa med så många !

igår var jag och provjobbade för ett nytt jobb, det gick ganska bra tror jag och ska in och jobba i eftermiddag igen. förhoppningsvis får jag ett heltidsjobb nu fram till september då plugget börjar och det hade ju varit kanon.


nu ska jag hoppa i mina träningskläder.
ha det toppen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0