at last.


nu var det ett par dagar sen jag skrev här, men jag kan berätta att det har hänt en hel del under tiden !

ÄNTLIGEN har vi en fast punkt och Johan har blivit erbjuden ett jobb på Ikea AB Business Support. jag är så otroligt glad för hans skull och jag är stolt över oss båda att vi har tagit oss igenom den här tiden.
detta innebär nu alltså att vi kommer vara bosatta i Älmhult ett tag, så nu är det full jakt efter lägenhet som gäller.
vi tittade på två igår men dom spräckte tyvärr vår budget lite. vi ska dock kolla på en imorgon och ytterligare en nästa vecka.
så jag håller tummarna att någon av dom passar :)


vi firade iaf detta i måndags med lite bubbel ute i vårsolen ochsenare dillchips & mys framför Metallicas liveshow Cunning Stunts.


min fina kärlek, som jag älskar dig


den dagen vi har skrivit på för en lägenhet kommer jag brista i gråt, det kommer bli en sån lättnad att äntligen få ett liv igen. det senaste halvåret har inte varit lätt, nej långt ifrån, men vi har kämpat och nu börjar pusselbitarna äntligen falla på plats.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0