you're nobody 'til somebody loves you.



idag har vi äntligen lite solsken och värme i Manchester.
det har regnat, blåst och åskat hela veckan så det passar ju himla bra med solsken såhär till helgen.



min utsikt på morgonen. beat that



jag vaknade 07.30 imorse så låg och kollade lite film i sängen innan jag blev uttråkad och snörde på mig mina Asics.
08.30 var jag ute och jag tyckte det kändes lite kyligt (jag springer oftast i linne) men jag orkade inte vända tillbaka för att åka upp 14 våningar och hämta en tröja, så det var bara till att börja springa.
var otroligt skönt just denna morgon och jag utökade min runda ytterligare; idag blev det 6 km.
blev själv förvånad över den här energin och vart den kom ifrån, med tanke på vad som har hänt de senaste dagarna, men det var bara till att roll with it.
när jag kom hem igen förstod jag varför jag hade frusit - det var nämligen bara 7 grader ute !

nu äter jag lite frulle, ska kolla klart på Gone in 60 Seonds (en av mina favvofilmer) och sen blir det en tur downtown. har ett möte på banken vid halv 3 och innan dess måste jag springa lite ärenden.



Johan kommer äntligen tillbaka hit på måndag.
tyvärr har vi inget att fira som vi hade hoppats på men det ska bara bli skönt att se honom igen.
det är tre veckor sen vi sågs nu, och jag har kommit fram till att jag aldrig vill vara utan honom.
klart jag visste det innan också men nu har det liksom blivit så tydligt. nu har jag liksom fått uppleva hur mitt liv skulle se ut utan honom.
och det skulle vara hemskt tomt.




jag och min finaste när jag hälsade på honom i Lincoln första gången !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0