starstruck.



min tredje dag som ensam i Manchester.
gaaah.
det gar trogt.
jag sover jattedaligt och ar trott hela dagarna.
tror det ar all oro som ligger i kroppen, tiden brojar liksom bli knapp innan vi ska flytta ut och an sa lange har vi inget bestamt.
men !
igar fick vi lite bra nyheter och jag ar ganska saker pa att allt kommer losa sig nu.
det kommer dock bli tufft att leva med Johans nya schema om allt skulle ga vagen, men det ar liksom det har han har jobbat for de senaste 5 aren, sa jag kommer enbart stotta honom.
jag haller alla mina tummar for dig min alskling, nu i slutskedet.


jag har forresten halkat in pa LCHF igen, jag tror det kommer ga ganska bra da jag anda far ont i magen och blir svullen om jag ater kolhydrater. dessutom ar det mycket att lattare att folja den nar inte Johan ar har (no offence baby!) eftersom han ar diabetiker och maste ata kolhydrater.
jag var ute och sprang en runda igarkvall efter jobbet. det gick inte sa bra.
jag har varit jattesnuvig de senaste dagarna och har inte haft en aning om det har varit en forkylning eller om det ar min hosnuva som har brutit ut igen. jag vet, inte sa smart att trana om man ar sjuk men idag fick jag iaf svaret pa vad som var fel:




sa nu blir det till att borja knapra allergitabletter igen !


nar jag kom hem gjorde jag scrambled eggs med broccoli och loggade in pa facebook en stund.
jag mottes av den basta statusuppdateringen of all times;
"Sir Ian mckellen is in the restaurant I'm in!!! In having tea with gandalf!! Ha ha"

sa javla coolt ! jag aaaaaalskar Sir Ian McKellen.
hade jag sett han sitta vid bordet jamte mig pa en restaurang hade jag blivit alldeles till mig.
gud sa kandiskat jag ar.
(jag har ju dock sett Jeremy Kyle ata middag pa Ha Ha Bar & Grill. SCORE !)
det var min kollega Anthony som lyckades pricka in ratt kvall att ata middag pa Sapporo Teppanyaki.
jag far nog ga dit igen och kandisspana lite.





Kommentarer
Postat av: Stina i London - Sveriges basta Lodonblogg

Det ska verkligen bli spannande at hora om era nya aventyr, jag haller tummarna for att det gar jattebra for er :)



Har du funderat pa GI dieten? Den ar ju bra for diabetiker och manga som inte klarar av 'vanliga' kolhydrater tycker att den fungerar bra.

2010-09-08 @ 11:44:28
URL: http://www.stinailondon.com
Postat av: amanda

tusen tack, det borjar dock bli nervost nu !



jag har hort talas om GI-dieten men har inte riktigt fatt en klar uppfattning om vad den gar ut pa. ska genast googla !

kanner jag mig sjalv ratt sa kommer jag nog bara klara en vecka pa LCHF - jag alskar brod och pasta, haha.

2010-09-09 @ 10:42:29
URL: http://misslewis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0