move it !




nu har min Johan akt till Sverige.
jag ar inge bra pa att vara ensam sa det har kommer bli tufft.
jag vet ju inte ens nar han kommer tillbaka !
men nu tycker jag att vi alla haller tummarna for honom (tyvarr, jag kan fortfarande inte avsloja vad som hander men jag LOVAR att ni snart kommer fa veta !)

vi borjade stada ur lagenheten igar iaf.
fy satan vad mycket skit man kan samla pa sig under bara ett ar. helt otroligt.
jag har ocksa insett att jag antagligen kommer fa slanga en hel del klader.
Johan foreslog att jag skulle slanga nagra par skor.
jag gav han min mest ironiska blick dar jag lyfter pa ena ogonbrynet och liksom sager "yeah right".






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0