SUCK.



vet ni vad som ar javligt roligt ?
det ska jag ta och beratta.
nar man pa jobbet sitter i flera veckor med en uppgift som far en att vilja krakas, men gor klart det kan man kan tills man inte kan gora mer for det maste vidare till chefen sa hon kan avsluta det.
och hon sen slarvar bort papperna.
DET ar javligt roligt.

aaaah snalla nan ta mig till Sverige dar folk ar ambitiosa !
dar folk vet vad jobba innebar och dar de som jobbar ar produktiva !
jag ar sa TROTT pa att jobba med lata manniskor. sa TROTT pa omringas av kollegor som inte gives a shit.


jag kraks pa allt idag.
tack gode gud att jag bara har en manad kvar pa det har s k "kontoret".




(ja jag vet att det ar fult att baktala sitt eget jobb men nu har jag natt den punkten da jag helt enkelt inte bryr mig langre)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0