photos.



god kväll kära vänner,

jag sitter och försöker skriva om mitt CV till svenska, det är inte lätt kan jag tala om när man grammatiskt har levt som engelska i två år.

det värsta är att när jag ska skriva om min utbildning kommer jag knappt ihåg vad vi gjorde ??
gnällde på Jan för att han var så petig ? skrattade åt Bengt som somnade under Power Point-redovisningar ?
vann respekt för Tommy när han fällde kommentaren "det är det ni blandar ut spriten med som gör er dåliga" efter lussevakan ?
nejdå, skämt åsido, vi hade tre väldigt roliga år på Haganässkolan och jag är glad jag gick ut med så pass bra betyg som jag gjorde.


här kommer en liten återblick på vad jag helst sysslade med:



































jag vill verkligen börja fotografera igen.
jag har ju kameran, har nog bara tappat lite av intresset.
men det ska det bli ändring på.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0