just waffle.



hosten ar har.
men den verkar vara varm och solig och alldeles underbar.
jag har kopt hostskor och langtar tills det ar dags att kopa en varm jacka.
inte for att det behovs an.
dagarna gar som pa automatik.
fast med lite spannande inslag, saklart.

har jag berattat att jag alskar Pride ?
vilken underbar stamning det var. jag lovar att ladda upp bildern fran paraden snart.
i sondags var det mingel pa festivalomradet. och man blev sa glad.
det var inga brak. inga tjafs. inget stok. inga for fulla manniskor. inga ackliga chavs.
pa kvallen at vi pizza pa the Comedy Store och kollade pa 7 sanslost roliga komiker.

pa mandag flyger Johan till Sverige. sen vet vi.
Benjamin ar har pa besok, och fyller dessutom ar idag !
vi far se vad vi hittar pa ikvall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0