usch & tvi.



den har eftermiddagen har gatt ruggigt langsamt.
jag hatar sana har dagar. inte ens telefonerna ringer.
jag har hellre massor att gora och ar stressad, an att sitta sa har och inte ha nanting pa gang.

jaja, inte ens en timme kvar nu sa jag far val halla ut.
ska snabbhandla lite efter jobbet sen ska jag hem och laga raksoppa och mysa i soffan.
sjalv.
aah, jag saknar min sambo sa mycket. hoppas det gar snabbt nu sa jag snart far vara med honom igen..


blev forresten inbjuden till fodelsedagskalas den 18e idag.
det blir antagligen den sista festen i Manchester, sa da far jag se till att roja rejalt !
men forst - nagra lugna helger med traning, vila, och god mat. for mig sjalv.



JOHAN OM DU LASER DET HAR SA SKA DU VETA ATT JAG SAKNAR DIG & LANGTAR EFTER DIG.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0