thank god !


nu ar min alskade Johan hemma hos mig igen.
jag motte honom pa flygplatsen igarkvall och det var saaa nara att jag borjade grata nar jag sag honom.
(emotional wreck, I know)
det var iaf ett valdigt kart aterseende och vi hade inga planer alls for kvallen mer an mys i soffan med en flaska vitt.

ikvall daremot hander det grejer.
jag kom med den briljanta ideen om att laga ankbrost till middag.
sa nu ar Johan ute pa jakt efter the perfect piece of duck och sen ska vi (han) laga en riktig lyxmiddag.
ankan kommer serveras med ugnsrostad potatis, apelsinsas och svartvinbars-gele.

som ni redan vet sa ar det min sambo som skoter matlagningen i varat hem - dels for att han har varit kock och lagar underbar mat, dels for att.. eeh.. det jag ger mig pa att laga oftast kommer ut brant eller under cooked.


fortsattning foljer !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0