Saturday and rain.



god morgon !


jag sitter och pratar med Johan på facebook - dom var ute igår och ska snart gå och käka bakismat. jag måste erkänna att jag är liiiite avis.
det bästa som finns är att dra en bakispizza från elme/stationen i Älmhult. eller t o m lite köttbullar från Ikea.
fast ännu bättre är nog att vara hemma hos mamma och pappa och länsa deras kylskåp.
där finns alltid så mycket smått och gott.

jag längtar iaf tills vi kan hälsa på i Älmhult igen och ha bakisdagar tillsammans med Jesper, Tesse och Jennie. om fler vill vara med får ni förstås det :)


idag ska jag ge mig ut på klänningjakt. jag måste ha en klänning till ett litet event som kommer upp.
tyvärr är vädret riktigt tråkigt här idag så jag är inte super excited.
dessutom råkade jag sova lite för länge så missade min chans att springa en runda innan jag drar igång med allt.
antar att det är för att jag har sovit så dåligt hela veckan.
men men, jag får springa i eftermiddag ist.
nu måste jag ha lite frukost i mig.


see you later !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0