nu jävlar !!



nu har jag korkat upp en flaska rött och följer valvakan på aftonbladet.se.
som jag har nämnt tidigare är valet självklart för mig, jag röstar blått och jag röstar på Reinfeldt !
jag vill inte leva i ett land där staten bestämmer hur jag ska leva mitt liv & vad mina pengar ska gå till.
dessutom finns det bara en man som kan styra Sverige och det är Fredrik Reinfeldt !

det som är skrämmande är att SD verkligen är på väg in i Riksdagen.. det är alldeles förfärligt, vad tänker dessa människor med som har röstat på SD ?!
nej gud förbjude att detta skulle hända, jag hoppas att svenska folket har varit vettiga nog att INTE lägga sin röst på ett främlingsfientligt parti.



nu håller vi tummarna hörrni,
JA till FRIHET och JA TILL REINFELDT !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0