mirakelkur.



jag har blivit alldeles for dalig pa att skota mitt har den senaste tiden (fy skams !), sa igar blev det raka vagen till Toni&Guy efter jobbet for att boka en klipptid. fick inte forran onsdag nasta vecka, men jag tankte att jag skulle forebygga lite med bra harprodukter.
jag valde att kopa Aussie den har gangen, och jisses vad nojd jag blev.
man tror inte att man kommer marka sa stor skillnad efter bara en tvatt, men mitt har blev rejalt aterfuktat, glansigt, latt att kamma igenom och sa luktar det ju helt gudomligt efterat.



    



jag kan verkligen rekommendera deras produkter, de kostar lite mer an "vanliga" harprodukter men de ar absolut inte dyra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0