I can't get no sleep.




aaaaaah jag blir galen !
jag kan verkligen inte sova om natterna. jag vaknar hela tiden och bara ligger och vrider pa mig.
vad ar det for fel ?!
har jag blivit en sadan flickvan att jag inte ens kan vara utan min karesta i nagon vecka ?
det ar nastan lite sorgligt, haha.
jag har anda tranat varje dag sen han akte sa man tycker ju att jag borde vara ganska trott nar jag val kommer hem om kvallarna.. men icke.


och pa tal om nagot helt annat - jag ar pa jakt efter en vinterjacka. eller forlat, kappa kanske jag ska saga.
jag har beslutat mig for att slanga de tva jag har nu, de ar trots allt tva & tre ar gamla.
problemet ar att jag vet inte vad jag ar ute efter.
eller jo, jag vet exakt vad jag vill ha men jag vet inte vart jag kan hitta en liknande.

har ni sett Sex and the City-avsnittet "Splat!" ?
Petrovsky har precis fragat Carrie om hon vill flytta till Paris med honom och Miranda ar cynisk till det hela.
de har precis varit pa Lexi's begravning, Carrie och Miranda promenerar hem tillsammans i kylan nar de borjar braka.
och BAM !
dar har ni den ultimata vinterkappan.
den som Carrie har alltsa.
en san vill jag ha.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0