antligen.




nu har jag fatt tillbaka min sambo.
forst nu borjar jag kanna igen honom.
och det ar alldeles, alldeles underbart.
jag tvingade mig till en halvtimmes tidig hemgang fran jobbet igar da jag vill hem och spendera lite tid med min alskade innan han flyr landet pa mandag.
jag motte upp Johan och alla hans studentkompisar pa Rain Bar, det var en lite konstig kansla for man vet liksom inte om man kommer se nan av dom igen.

det har aret i Manchester har gatt sjukt snabbt.
nu flyttar vi snart.
jag tankte att jag skulle borja saga upp alla konton och sant idag men nar jag ringde 3 for att saga upp vart bredband, blev jag vidarekopplad till en totalt vardelos indier som inte alls lyssnade pa vad jag sa utan bara forsokta pracka pa mig med en massa erbjudanden.
ungefar sa har lat det:


jag: we're leaving our property on the 7th of October and I need to cancel our broadband from then.

indier: aaah yes Miss Lewis buttt woulddd you like ttto tttransferrr your accountt tto someone else like a friend or a family member ?

jag: no, I just want to cancel it.

indier: aaah yes Miss Lewis buttt we have soooooooo many great offers right now and we cccan offer you a discount if you...

jag: again, NO, I just need to have it cancelled from the 7th of October

indier: when will you be rettturning to the UKKK Miss Lewis ?

jag: I will not be returning, I'm moving back to my home country so I am NOT coming back, I am NOT interested in any offers, I JUST WANT THE BROADBAND CANCELLED !!

indier: buttttt if you are coming bbback we can offer you..

jag: you know what, I'm just gonna go to the nearest store and have it cancelled from there

indier: so you ddo nott..

jag: THANK YOU !









en timme kvar pa jobbet sen ska jag mysa med min alskling sa lange jag bara kan.
alltsa till mandag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0