angående valet 2010.



jag har precis mailat Svenska Konsulatet i Manchester som finns på Deansgate, jag hoppas på att kunna gå dit imorrn och brevrösta.
jag tycker det är superviktigt att man röstar om man har åldern inne, allas röster räknas !
jag skulle aldrig få för mig att rösta blankt, det är ju för tusan Sveriges framtid det gäller, hur kan man inte ha en åsikt om det ?
om man inte är helt säker på vilket parti man ska rösta på, tycker jag att man kan läsa om de olika partiernas viktigaste punkter och tänka efter: vad tycker jag själv är viktigast ?
och sedan utgå efter det.
men vad ni än gör, snälla, rösta inte blankt. en röst kan faktiskt göra skillnad !
rösta INTE blankt !
och rösta inte på SD heller ! :)


jag är stolt Moderat och har varit i flera år så för mig är valet självklart.
Moderaterna vill att det ska vara skillnad på att jobba och att inte göra det, vilket för mig är helt sjävklart.
de har minskat skattetrycket mest för de som tjänar minst och steget mellan bidrag och arbete blir större.
precis som det ska vara.
DET SKA LÖNA SIG ATT ARBETA.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0