wiiie.



idag är jag glad !

först var jag sur för jag har tydligen missuppfattat hela lönesystemet på mitt förra jobb och fick inte alls den slutlön jag hade hoppats på.
men så fort det samtalet avslutades ringde min mobil och jag har nu fått ett deltidsjobb medan jag är hemma i Älmhult !
tanken var ju att jag bara skulle ta det lugnt den här tiden och ha lite semester, men ni anar inte hur tråkigt det är att bara traska runt hemma och inte jobba någonting..

så nu ska jag jobba 16.30-20.30 måndag-torsdag och 13.15-16.15 på fredagar, och det ska verkligen bli skönt att få jobba lite !
och det är ju aldrig fel med lite extra pengar i plånboken :)
det bästa av allt är att jag fortfarande kan träna på morgonen, vilket jag föredrar, och jobbet innebär en hel del kroppsarbete så jag kommer få röra på mig mycket - me like !
efter att ha suttit framför en datorskärm 9 timmar om dagen i över ett år känner jag att min kropp kommer må väldigt bra av detta nya jobb !


ikväll har Johan lovat att laga ankbröst till min familj (mamma betalar - Johan lagar, var överenskommelsen) och jag är sååå excited.


ha en trevlig helg allesammans !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0