oops.



min blogg lyser med sin frånvaro - I'm sorry !

det har varit många man ska träffa och mycket man ska göra.


för att sammanfatta: jag hann klart med städningen, resan hem till Sverige gick bra som alltid, jag har återförenats med mina fina vänner, jag har tränat (hrrrm 1 gång är bättre än ingen..), druckit vin, ätit god mat, myst med katter och familj och pojkvän, igår var jag på sexparty, idag är jag bakis men ska snart äta middag med mamma och pappa sen köra ut till Delaryskogarna, ställa bilen hos Johan och gå ner till Dealrygården för det vankas det reunion med hela Ryforsskolan.

(det är dock inte så glamouröst som det låter. haha)



ha en trevlig helg !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0