nejdå.



jag är inte död.


det har inte funnits någon tid att ta fram datorn; det har varit besök, fest, strippklubb, middagar, cocktails och nu till sist städning och packning. en jävla masa städning och packning.
imorrn kl 07.00 lämnar jag tillbaka våra nycklar till lägenheten, det känns sorgligt för vi har verkligen trivts här.
det är en fin lägenhet vi har haft här i Manchester och jag är såå glad att vi har haft helschyssta landlords och att allt har gått smidigt.

Johan flög hem imorse och jag åker som sagt imorrn.

jag vet inte hur jag känner inför det här faktiskt.
för någon vecka sen tyckte jag att det skulle bli skönt att komma hem, vara lite ledig och verkligen tänka igenom vad jag vill göra.
men nu när jag står här, med mina väskor packade och har sagt hejdå till alla, hade jag nog kunnat stanna kvar ett tag till.

men men - ingen mening att sitta och grubbla på sånt nu, nu ska jag hem och ta nya tag och framförallt ska både jag och Johan ta ett (förhoppningsvis) stort steg till nästa nivå i livet.

ni vet hur visan går.




"que sera sera... "








vårat fina Greenquarter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0