my last day as a Wren bird.


idag ar min sista dag pa jobbet, och kanns bade bra och daligt.
jag ar otroligt glad att jag fick det har jobbet pa Wren Properties Ltd, jag har lart mig valdigt mycket och fatt en bra start i fastighetsbranschen.
men som jag har namnt tidigare sa blir jag ganska latt rastlos nar jag star och stampar pa samma stalle for lange, ett ar pa samma jobb/i samma stad brukar racka och sen vill jag vidare. ta nasta steg liksom.

och det ar precis vad det ar dags for nu.



jag har varit huslig och gjort en smorgastarta till mina kollegor som vi snart ska avnjuta- jag hoppas verkligen att den blev god !

Johans vanner Paul & Olle (kanns skumt att skriva Christian ??) kom hit igar, dom gick ut men jag stannade hemma eftersom jag hade fullt upp med min tarta. nagra glas Veuve lyckades jag dock fa ner :)



nej, nu ska jag ta tag i det sista pa mitt skrivbord, jag vill lamna min arbetsplats med gott samvete och inte behova lamna over en massa pappersarbete till mina kollegor.





jag (i rott) med nagra av tjejerna fran Wren pa varat Christmas Party



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0