vilken härlig dag !


om man bortser från regnet iaf :)

jag mötte upp sara på gymmet vid 10.15 som vanligt, det blev ett ganska bra pass idag med tanke på att svetten rann ner på nacken (och ännu längre ner)
sara kom med en nyhet som gjorde att jag blev alldeles till mig - Sex and the City II släpps på dvd idag !!
fråga mig inte varför jag inte hade koll på detta; jag trodde att den släpptes den 23e men jag antar att det är i UK.
så när mamma och pappa kommer hem för att äta lunch snor jag bilen och åker ner till maxi, där denna film ska inhandlas bums !
sen har jag min eftermiddag gjord :)
ikväll blir det jobb igen, det är faktiskt ganska kul det jag sysslar med, ska berätta lite mer en annan dag.


i helgen ska vi förresten ha mexikan-fest hemma hos mig, det är dock Johan som har ordnat allt. alla kommer vara utklädda, vi ska laga och äta tacos tillsammans, dricka tequila, slå på en piñata och lyssna på mexikansk musik. kommer bli superkul !
sen den 26e åker jag och therese ner till Kristianstad för att ha pyjamasparty (typ) hemma hos sara. hennes sambo patrik jobbar så vi tänkte passa på att ha en riktig tjejkväll. jag längtar !


nu kom bilen, vi ses !




Kommentarer
Postat av: Sara

Jag gillar :) Och filmen fanns att hyra också, jippi!

2010-11-03 @ 16:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0