som det kan gå.



jahapp, mitt deltids-kvällsjobb på Backemarks Grafiska blev ist ett heltidsjobb.
se så bra det går när man är positiv och alltid gör sitt bästa !
blev dock en ganska stor omställning att sätta klockan på 06.00 och börja jobba vid 7 - jag har ju vant mig vid att sova till halv nio varje dag haha.
men jag är supertacksam, nu har jag nånting att göra hela dagarna, jag tjänar lite mer pengar och jag får röra på mig. jag tog med mig stegräknaren idag för att kolla hur mycket jag faktiskt går därinne varje dag - tyvärr kom jag emot den hela tiden och startade om den. ska göra ett nytt försök imorrn !

skon klämmer bara på ett ställe.
och det är att jag inte längre kan träna på morgonen.
för let's face it, ingen frisk människa går upp klockan 5 för att kunna träna en timme innan man går till jobbet.
MEN ! jag kom på den fenomenala idéen att ta med träningskläder i en ryggsäck till jobbet, byta om när jag har slutat, lägga ner arbetskläderna i ryggsäcken och sedan jogga hem med väskan på ryggen.
gick superbra ! det tog 25 min och det är ganska lagom tycker jag. körde lite styrka med mina hantlar när jag kom hem, och stekte en omelett med prästost och rökt kalkon och åt den.
klockan är i skrivande stund halv sju och jag undrar vad jag ska göra resten av kvällen... vilka problem man har :)


sen då ?

på flyttfronten intet nytt.
eller ...?
:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0