slowhand.



nu har jag kommit hem från gymmet, ska snart äta lite lunch.
jag och sara var i stort sett själva idag vilket var väldigt skönt.

min klocka ringde vid 8.30 imorse, jag var nämligen tvungen att bänka mig framför datorn och vänta på ett mycket eftertraktat biljettsläpp på ticnet.







vi ska nämligen gå och kolla på mr Clapton i Stockholm i juni !
hela 6 biljetter lyckades jag roffa åt mig, det blev t o m hyffsade platser, och efter 20 min fanns det bara enstaka platser kvar längst bak i Globen. som sagt, eftertraktade biljetter !

Eric Clapton har spelats i vårt hem i flera decennier, tack vare pappa.
så länge jag kan minnas har pappa spelat LP-skivor och fyllt huset med låtar som Layla, Holy Mother, Sunshine of Your Love, Wonderful Tonight och River of Tears, och jag är ett stort fan av mannen på bilden ovan.
jag läser just nu hans självbiografi för andra gången och kommer nog mer eller mindre uppleva den åttonde juni som något heligt.
det kommer bli otroligt häftigt att få se honom spela.



ikväll blir det jobb, känns både spännande och lite nervöst - som tur väl är ska min pärla Therese, som arbetar på samma lager, jobba över en stund ikväll så kör jag fast har jag iaf ett vänligt ansikte jag kan fråga om hjälp :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0