mina fina.






min första tatuering, en klättrande ros på magen
 





min andra, med den latinska texten "quod me nutrit, me destruit"
över ryggen; what nourishes me, destroys me






min tredje (och absolut inte sista),
ordet "överlevnad" i tibetansk skrift på min vänstra underarm







 jag vet att vissa människor har svårt att acceptera tatueringar, särskilt när dom är synliga.
men jag står för alla mina och tycker dom är vackra på min kropp.
varenda en betyder något för mig, de är en del av mitt livs historia.
jag skulle aldrig gå på en arbetsintervju med någon av mina tatueringar synliga, eftersom jag vet att många tycker det är stötande och får direkt ett dåligt intryck av personen i fråga.

jag tycker det är kul när människor blir fascinerade av mina tatueringar och frågar om dom,
och jag vill visa att det går att vara kvinnlig & classy även om du har bläck på din kropp.













Kommentarer
Postat av: Frida

Fina tatueringar. Jag ska själv göra en ny med skrift och skulle gärna vilja ha tibetansk skrift, har dock inte hittat nån som kan hjälpa mig med översättningen så det blir rätt. Skulle vara jätte snällt om jag kunde få ta hjälp av dig och den som gjorde din skrift. MVH Frida

2011-05-16 @ 00:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0