yawn.



jag sitter och undrar over hur manga ganger jag har gaspat de senaste tva timmarna.
jag ar mycket trott, och vill helst ga hem och sova.
men ar lika bra att jag avklarar min tredje dag pa gymmet for den har veckan, sa kan jag vila i tva dagar innan det ar dags pa lordag igen.

jag sitter och tanker pa vad jag ska ata till middag ikvall. ar sugen pa rokt makrill och goda gronsaker. mmm. det far det nog bli. jag kan inte fatta hur mycket mat jag ater. har jag ersatt mina cigg och all sprit med mat ? ffast det gor kanske ingenting. men jag tanker alltid pa mat. mat eller sex. matsex.

ikvall vid 10 tiden kommer mitt hjarta hem. ah, vad jag ska krama honom.
stackarn, han fick sa daligt samvete nar han ringde mig imorse och jag grat av lattnad nar jag insag att allt var okej. sa han var tvungen att ringa tva ganger till och saga forlat for att han fick mig att bli sa orolig.
min finaste. som jag alskar honom.
vad skulle jag ta mig till utan honom ?

kan man veta efter bara ett ar tillsammans att man vill spendera resten av sitt liv med en person ? ar det lite konstigt att jag kan sitta och fundera pa hur varat brollop ska se ut ? far man langta efter dagen da han staller sig pa kna och ber om min hand ? langta efter att skaffa hus, barn, en framtid tillsammans ?
kan man verkligen alska nagon sahar mycket ?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0