den frivillige golfaren.


gode tid, igar nar jag kom hem stod Johan i koket med ett fullt golfset framfor sig och varldens storsta leende pa lapparna. "TITTA VAD JAG HAR KOPT !"

vad ska man saga haha ? golf ar inte riktigt min grej och vi kommer nog aldrig bli ett golfande par, men det ar ju kul att han har skaffat sig en hobby. idag efter hans tenta skulle han visst aka och skjuta pa ranchen med Alex och imorrn skulle dom spela hela dagen, och sen ska dom fortsatta spela hela sommaren.
passar ganska bra, da jag hade tankt att min hobby den har sommaren blir att sitta pa uteserveringar och ata god mat och dricka vin. haha.






idag ar det en manad och fyra dagar kvar tills jag sitter pa planet hem till Sverige.
det ska bli sa otroligt skont att komma hem lite, och bara ta det lugnt.
och jag saknar ju alla er dar hemma sa himla mycket !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0