usch.



fy soren vilken helvetesdag det har visade sig att bli.
den som borjade sa bra med solsken och mys i sangen.
ar stressad som en idiot pa jobbet och verkar som att alla gor allt for att irritera mig.
dessutom har mina kollegor fortfarande, efter 8 manader, en formaga att alltid klandra mig sa fort nagot gar fel, allt tycker dom borde vara mitt fel. bara for att jag ar "ny" pa jobbet. det roliga ar bara att det stammer aldrig. menar inte att jag aldrig gor fel, men oftast later det sahar:
"eeeeeeeeeeeeeh, amanda... is this yours ?" eller "eeeeeeeeeeeeeeh, amanda.. have you done this ? did you do that?"
och sen visar det sig att det ar nagon annan som ligger bakom.
det gor mig bara forbannad att dom fortfarande inte litar pa mig och fortfarande ser mig som en nykomling som inte har lart sig hur allt funkar an.
ska dom saga, dom vet ju for fan inte ens vad service ar


dessutom tappade jag ut en flaska tippex over mitt ben och ner pa var nylagda matta.
sa idag ar jag inte glad kan jag lova.
ska forsoka grava ner mig i arbete nu och inte prata med nagon mer pa hela dagen for jag kanner att jag ar nara att explodera nu.




(och just det, jag glomde saga att jag har mens)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0