summer heat.



vi har haft runt 30 grader varmt hela helgen så jag har spenderat så mycket tid som möjligt utomhus.
igår åt jag en trevlig lunch med Victoria, Hazel & Neil på Dukes92's uteservering, det var proppfullt med folk och och helt vindstilla ! jag brände mina axlar men förutom det hade vi en supertrevlig eftermiddag.

idag har jag och Johan legat nere på gräsmattan hela dagen och mumsat glass, godis och massor med kallt vatten. hoppas verkligen att det här vädret håller i sig.









min finaste tog en paus från allt pluggande och följde med mig ut i solen














ganska osmickrande bild, men jag antar att man helt enkelt ser lite konstig ut när man sover..


solen bländade men ack så skönt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0