sen var det ju det har med traning igen..


redan mitten av veckan, gud sa skont nar tiden gar sahar snabbt.
tyvarr ar det min lordag den har veckan men det gor inte sa mycket da Johan anda maste plugga.
imorrn har han en tenta, sen nasta torsdag har han sin sista.
jag kan knappt vanta, langtar verkligen till vi kan borja umgas igen.

imorrn och pa fredag ska han dock ta en liten paus fran allt, och vad passar battre da an ett biobesok ?
det far bli Robin Hood, Johan kommer gilla att det ar action och jag kommer gilla att titta pa Russell Crowe.

ikvall blir det ett arm- och ryggpass pa gymmet, ska bli skont.
dessvarre ska min kollega folja med, nagot som jag inte direkt ser fram emot..
jag har inget emot att trana ihop med nagon, tvartom tycker jag det kan vara ganska skont nar man kan pusha varandra. men ska jag trana ihop med nagon sa ska det vara en person som kan hanga med i mitt tempo, som ar viljestark och som inte ligger pa latsidan utan verkligen tranar. och jag kan ju tillagga att min kollega inte kommer vara nagot av det har..
forlat, men jag ser verkligen ingen mening med att skaffa medlemsskap pa ett gym endast for att ga pa lopbandet i tio minuter tva ganger i veckan. och det ar precis det hon kommer gora.


sa forlat om jag inte ar overexalterad over detta, men jag tanker ga dit och kora min grej sa far hon kora sin.
jag gar inte till gymmet for att skvallra och smasnacka med en kompis, inte heller for att "ta en promenad pa lopbandet", promenader tar jag till och fran jobbet och jag ser inte det som traning.

jag gar till gymmet for att jag tycker det ar skont att pusha mig sjalv, for att jag tycker om att kunna se resultat pa min kropp, for att jag mar bra av ett riktigt svettigt pass och framfor allt for att jag tycker det ar kul att trana.
men jag ska inte vara elak; vi kan ha sallskap dit fran jobbet men nar vi val ar dar, far hon gora de saker hon vill.
jag kor mitt race som vanligt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0