questionnaire



Namn: Amanda
Kön: Kvinna
Ålder: 21
Bor: Manchester
Bor ihop med partner: Japp !

Vem är bäst på tekniska saker i ditt förhållande?

Johan utan tvekan. jag ar inte kass, jag forsoker mig bara inte pa det helt enkelt.

Vem är bäst på matlagning?
Johan (som om ni inte redan visste...)

Vem lagar vardagsmaten?

den senaste tiden har det blivit jag, da han har mycket att gora i skolan. men pa torsdag ska det bli andra bullar igen haha !

Vem lagar lyxmaten?
Johan ! och han gor det forbaskat bra.

Vem städar?
jag. alltid.

Vem sköter avloppet?
uuuurk ! na fy det gor Johan. jag gjorde ett tappert forsok till att fixa avloppet i duschen for ett tag sen men jag borjade klokas halvvags igenom uppdraget

Vem är bäst med bygg?
han. men jag ar inte sa dalig jag heller.

Vem är mest mån om att inreda?

latt jag ! kanske inte just i den lagenhet vi bor i nu men nar vi val skaffar hus, da javlar...

Vem har mest kläder?

uhhm.. jag tror jag.

Vem tjänar mest?
jag, eftersom han pluggar. men inte lange till.

Vem tar oftast initiativ till sex?

bada tror jag. kravs dock inte sa mycket overtalning haha

Vem vill oftast mysa?
bada dar ocksa.

Vem ringer mest?
han.

Vem SMS:ar mest?
jag.

Vem festar mest?
han. vildast ocksa for den delen. hah

Parmiddagar?
har vi nog haft.. hmm... tva ganger ?

Vem har svårast för att möta den andras vänner?
oj, vad svart. ingen tycker jag.

Föräldrar?
det ar nog jag haha ! lite blyg pa den fronten.

Vem tycker bäst om barn?
han tror jag. dels for att han ar aldre, dels for att jag inte ar sadar jaaattefortjust i barn. an sa lange.

Din partners intressen?
film, ta det lugnt och dricka ol (haha), gymmet och .. GOLF ??!!

Dina intressen?
det beror pa lite vilket humor jag ar pa. ibland ar det bakning, ibland ar det pyssel med mig sjalv (inte onani). men oftast film, musik, gymmet, shopping. och mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0