last night.



igar efter gymmet ringde Johan mig och sa att han satt och drack ol och foreslog att vi skulle ga nanstans och ata for ingen av oss orkade laga mat.
vi smet ner till las iguanas och borjade med en varsin drink.
eftersom att vi alltid ater samma ratt nar vi ar dar bestamde vi oss for att prova nagot nytt, det visade sig tyvarr vara en besvikelse. men vi kommer definitivt ga tillbaka for den underbara fiskratten !

iaf, pa menyn sag vi att dom hade cava (spansk champagne, inte lika dyr som vanlig champagne da den kommer fran en annan region), som jag aldrig har provat.
sa vi bestallde en flaska, och jag tyckte det var himla gott ! Johan var dock inte lika fortjust i just den har sorten och holl sig till Long Island Iced Teas ist, sa jag fick dricka upp flaskan sjalv.
och vips sa blev det en liten torsdagsfylla.
alltid uppskattat !


ikvall ska jag nog gora burritos och sen ska vi kolla pa The Hangover.
imorrn blir det gymmet och sen far jag rora mig hemat snabbt, for vid 3 ska jag mota upp Vicky & co for att ta nagra drinkar.


have a good weekend everyone !

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0