I'm such a wimp.



jag sitter här och är alldeles blödig (i dubbel bemärkelse).
kollar på vänner och ska snart ta fram min ben & jerrys som ligger i frysen.
har varit en jobbig dag och nu när man äntligen får ha det lite lugnt omkring sig släpper allt, haha.
såg Sex and the City-trailern på tv för första gången också, och jag blev alldeles lipig när jag såg Aidan.
ååååh, älskade Aidan.. kan du inte bara bevisa för Carrie att hon gjorde fel i att välja Big ?
det värker nästan i hjärtat när jag tänker på att dom inte kunde lösa problemen de hade.
(seriöst, jag är nog världens störtsa mes)



men det värsta med ikväll är att min underbara Johan inte är hemma hos mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0