feta horor och ackliga chavs.



jag maste bara beratta en grej som hande nar vi gick hem fran restaurangen i lordagskvall;
jag och Johan traskade sakta hem genom smagator, gick och pratade om en massa strunt, holl handen och var val allmant foralskade, nar vi moter tva killar som sliskigt utbrister "hello sexyy" och spanar in mig samtidigt som dom gar forbi oss.
vem gor sa ?!
det var ganska uppenbart att vi ar ett par, da vi holl handen, och jag undrar bara vilken idiot till manniska som gor sa.
jag trodde forst att Johan skulle explodera och typ springa efter dom och sla ner dom (haha), men han var ist lugn och sa bara "eeeeh... okej... tack for den". jag markte dock att han blev ganska sur.
jag sjalv blev vansinnig och mer an nagot annat ACKLAD over hur vissa manniskor beter sig.
ibland hatar jag det har landet och de manniskor som bor har sa mycket att jag funderar pa att skjuta allesammans. usch, sa arg jag blir.

det trakiga ar att vi har varit med om exakt samma sak tidigare, fast da var det ist en fet brud som stannade upp framfor Johan, synade honom ordentligt uppifran och ner och sa "ooooh, hello !".
precis som i lordags, holl vi aven da varandra i handen.


det ar sa respektlost och jag tycker verkligen inte det ar kul nagonstans.
men sen har val dom flesta i det har landet ett IQ pa ungefar 50 och vet nog inte hur man ska bete sig i ett civiliserat samhalle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0