chocolate and krispy creme douhgnuts !


det spelar nog ingen roll att jag har atit nyttigt och gatt pa gymmet de tre senaste dagarna, idag har vi fatt tre askar choklad som vi har gatt och mumsat pa och snart kommer Tom med en lada krispy cremes.
ibland funderar jag bara pa att ge attan i allt vad traning heter och bara bli fet. bara for att kunna unna sig alla godsaker har i varlden.
men sen tanker jag pa hur allt det dar som ar sa fint med mig & min kropp bara skulle forfalla och da angrar jag mig snabbt igen.


alltsa, tank att det redan ar mitten av maj.
shit, vad tiden gar fort.
den 27e ar Johan fardig i skolan. eller ja, forutom sin D-uppsats som han ska skriva under sommaren, men han har liksom inga mer lektioner, inga tentor, inga inlamningar, inga presentationer.
snart kan vi nog borja planera for framtiden.
wiiie :)
sen har vi en del kul saker att se fram emot ocksa;

forst och framst har vi ju snart sommar, och det ska firas med grillat & ol pa balkongen nar varmen val slar till !
den 11e juni ska vi nog ga pa bal, vilket jag tycker ska bli fantastiskt kul.
den 22a juni firar jag och Johan ett ar tillsammans ! (joda, vi har traffats en bra bit langre an sa men det var i juni forra aret som det blev officiellt)

... och den 24 juni aker vi hem till Sverige !



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0