blurry.



det har blivit dåligt uppdaterande de senaste dagarna, men jag har bara njutit av att det har varit helg !

victoria textade mig i fredags vid 9-tiden och frågade om jag vill möta upp henne då hon var i stan, men jag var så trött efter en riktigt hemsk jobbvecka, och dessutom hade jag lagat en god middag till mig och Johan som vi skulle avnjuta med en flaska rött.
så det fick bli en innekväll, vilket passade mig perfekt.

igår smet Johan iväg till biblioteket på morgonen (gud vad jag längtar tills det här är över så jag kan få min sambo tillbaka), och jag gick till gymmet. på vägen hem traskade jag inom några butiker, blev en tunika och en ny väska.
vid tjugo över sju mötte vi upp Johans best mate Alex och hans tjej Hannah; vi skulle käka middag ihop på favorit-thaistället. vi köpte med oss en flaska vin och några öl, och det blev en lång men mycket trevlig kväll inne på restaurangen. maten var superb som alltid.


återigen har jag varit dålig med bilder, men den här tog jag igårkväll när vi kom hem, ser inte himlen riktigt somrig ut ? klarblå trots att det nästan var midnatt.



jag önskar att jag kunde skylla på något annat än vinet för att bilden är suddig, men det kan jag tyvärr inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0