best. weekend. ever.



1. det ar inte en bra ide att ga ut och dricka kvallen innan man ska vara fabulous pa premiaren av Sex and the City 2

2. jag bryr mig inte. och jag ska beratta varfor.


sjalvklart ville vi fira igar - Johan ar ju for tusan fardig med sin utbildning ! (okej att han har sin d-uppsats att skriva under sommaren, men det ar ju smagrus om man jamfor med vad han har haft att gora tidigare).
vi gick till ha ha bar & grill som ligger vid kanalen, och tog en drink. och en till.
vi gick in och fick ett bord, jag bestallade seafood risotto med ett glas sauv blanc och Johan tog en sirloin med ett glas cabernet sauvignon. min mat var fantastisk, dessvarre fick Johan sin stek well done ist for medium, jag tyckte att han skulle skicka tillbaka den men han var sa hungrig sa han nojde sig med att saga till servitoren att han hade fatt den lite val tillagad.
vilket visade sig vara ett bra beslut, da vi fick complimenatry desserts haha. chokladkata jag tog en dark chocolate & macademia cheesecake med glass, och Johan ville for en gangs skull ocksa ha sa han tog appelpaj. mumsigt !

efter denna uuuuuuutsokta maltid satta vi oss i baren och jag bestallde annu en passion fruit & lychee caipriovska (som jag aven kan tala om har blivit min nya favoritdrink).
da marker vi att vid bordet brevid oss sitter Jeremy Kyle, haha ! om ni inte vet vem det ar tycker jag aboslut att ni ska googla det.

sen helt plotsligt dyker Johans kompis Cabbar upp bakom oss med nagra vanner, vi tar en till drink och snackar lite med dom.
sedan var det dags for hemfard, det blev ingen sen kvall men jag nar jag vaknade imorse angrade jag mig lite att jag inte skippade den dar sista drinken.
strunt samma, fin for kvallen skulle jag vara sa jag slangde ner min paljettklanning, mina Jimmy Choo's och allt smink i min vaska och begav mig till jobbet. (vi har bokat bord pa La Tasca redan vid halv sju ikvall sa jag maste gora mig iordning pa jobbet och ga direkt harifran).
val framme jublar mina kollegor da det ar payday idag. hallelujah ! och pa mandag ar vi lediga da det ar bank holiday. hallelujah !

in pa kontoret kommer ocksa var postman (han heter inte Pat) med ett paket till mig. MIN KLANNING ! smet in i koket och provade den - och wow. wow sa jag bara. wow sa mina kollegor. satt som en smack. kramar om mina kurvor. svart, lang. skitsexig. jag kommer latt vara snyggast pa balen.
and oh, it's a size 4. (hihi det ar 32)

ikvall blir det dinner, movie premiere & drinks in fab clothes.
imorrn blir forsta dagen pa valdigt lange da jag kan umgas med min alskade utan att behova ha en massa tider att passa. pa mandag ska vi aka till Chester Zoo och kolla pa djur.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0