oi fat girl !


jag har alltid varit en san som inte bryr sig sa mycket om sin vikt.
sa lange min kropp ar tonad och jag mar bra sa vager jag mig inte.
men igar gjorde jag misstaget att stalla mig pa vagen pa jobbet, bara for att kolla liksom.
jag vet inte om det var nagot fel pa vagen eller om det bara var fel tid pa dagen att vaga sig.
men vagen visade 8 stone och 9 pounds.
det ar 56 kilo.
jag ville krakas nar jag sag detta.
jag vet att jag har blivit mer valtranad, det ser jag ju, och jag veta att muskler vager mer an fett.
men herregud.
56 kilo for min lilla kropp.
jag har aldrig vagt sa mycket i hela mitt liv.

det ar inte just sjalva vikten som stor mig dock. jag kanner mig inte "rund".
det ar att jag har jobbat sa hart pa gymmet de senaste manaderna, verkligen anstrangt mig, och sa far man se att det inte har gett resultat... man far se det i siffror framfor sig.. det ar det som kanns lite fornedrande.
jag ater valdigt bra ocksa, vilket jag tycker borde leda till en viktminsking ihop med traning.. men tydligen inte.

men jag ska inte grava ner mig for mycket i det, livet ar alldeles for kort for att inte kunna unna sig saker som god mat, desserter och vin.
men kom igen.. 56 KILO !!!!! for tva ar sedan vagde jag 48. det var tider det.


men nu till nagot lite roligare;
jag har lyckats inhandla tva langklanningar de senaste dagarna.
varfor ? bra fraga.
jag hittade en superfin maxiklanning fran Miss Selfridge som jag ville ha. jag fick en liten vision om hur jag skulle kla upp den med fina smycken och en fin frisyr, och skulle da kunna ha den pa balen.
men nar jag kom hem och visade Johan och motte hans reaktion markte jag att det skulle bli heelt fel. haha.
sa igar bestallde jag en ny fran TK Maxx (outlet dar dom saljer designerklader men till mycket lagre priser), det fick bli en empire-klanning i svart. far se om den passar nar jag far den.
bilder kommer !






Kommentarer
Postat av: Emily

Oi, har vi bytt roller. Jag vägde ju 56 för 2 månader sedan, är nu nere på 47. Jag behöver gå upp i vikt, inga kläder passar längre, det är tragiskt!



Är så nyfiken på att se klänningen du ska ha på dig, det låter skitsnyggt, och du, jag slår vad om att du är ashet i din nya, vältränade kropp!



Puss!

2010-05-28 @ 17:38:45
URL: http://sweetpandemonium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0