weekly planner.


jag tror att jag ska kopa en kalender sa att jag kan gora min vardag lite mer strukturerad och verkligen GORA de saker som jag hela tiden planerar. dessutom ar det sa skont nar man kan cross off alla saker man har gjort, ar liksom en befriande kansla !


funderar pa att kopa den har fina fran Mulberry.
vad tycks ?

J pratade idag om att aka hem over pask.
hade jag jattegarna gjort, men ska jag vara helt arlig tror jag inte att jag kan.. for det forsta ar dert min lordag under paskhelgen sa kan inte ta ledigt fran jobbet. eller jo det kan jag sakert om jag sager till men det kanns sa dumt bara.
har ju redan tagit ledigt 25e och 26e nar mamma och pappa kommer hit. ska man sen ta ledigt en vecka precis efter det sa blir det valdigt mycket franvaro. kanns inte bra bara.
vill verkligen komma hem lite, blev ju sa hastigt i julas sa man hann inte riktigt bara "vara".
men antar att jag far vanta till sommaren. kanske ar lika bra. sa kan jag spara lite pengar ocksa.
suck.


langtar iaf sjukt mycket till mamma och pappa kommer hit. kanns som att det borjar bli var har sa det uppskattar dom nog !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0