it's that three letter word


sitter och laser en av mina favoritbloggar, emmys blogg om.... en skon tjej som har en skon syn pa sex och framforallt hur man pratar om sex.
ar forvanad att hon inte har fler lasare.

sex ar kul. sex ar uppseendevackande. sex saljer. och helt seriost, ar det inte exakt sa vi vill ha det ?
man kan gnalla hur mycket man vill men innerst inne tror jag att alla vill ha lite sex i sin vardag (haha), i morgontidningen till kaffet, pa reklamskyltar i stan, pa tv:n i reklampauserna.
jag tycker sex ar kul. i alla dess former.
och man far spela pa det. man far vara lite porrig ibland och leka med det. leka med tanken. leka med sexigheten. det ar tillatet. tank vad mycket gladare varlden skulle vara om folk bara vagade lite mer.
vagade vara liiite mer oppna nar det kommer till sex. vagade visa liiiite mer vad man vekligen vill ha. hur man vill ha det. oppenhet ar viktigt.

det ar kul med sexighet. jag tycker manga tjejer ar sexiga. jag kan ibland se en snygg tjej och saga till J att henne borde vi ta med hem. jag kan se en tjej pa tv och utbrista "FAN VILKA SNYGGA TUTTAR". fast det ar nog mest for att jag sjalv inte har nagra.
ser jag Megan Fox blir jag alldeles till mig.
sen blir jag visserligen sur nar J kommenterar samma saker. men det ar ju en helt annan sak.
och som jag sa sa tycker jag att det ar kul att skoja om det. aven fast jag kanske menar lite allvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0