(kraks lite i munnen)

kollade nagon pa Oscarsgalan inatt ?
isf vet nog manga av er vad jag pratar om i detta inlagg.


mitt storsta hatobjekt i den har varlden ar Mariah Carey.
fast jag vet inte ens om man kan kalla det for hatobjekt, da ett hatobjekt oftast faktiskt ar en person som man ar svartsjuk/avundsjuk pa, som har gjort en illa pa nagot satt etc.
men jag acklas av denna manniska.
hon verkar vara otroligt korkad, missanpassad, blaogd och ovanpa det fruktansvart sjalvgod (hur det nu gar ihop sig).
hon har en formaga att fa alla klader hon har pa sig att se slampiga ut. hon verkar bara vara ute efter att visa upp sina gigantiska hangbrost och slappa kropp (varfor vill man visa upp det ?!), vilket har blivit annu mer uppenbart efter ha sett det har klippet fran Oscarsgalan inatt http://www.youtube.com/watch?v=1ZPhbsDwIhw dar hon star och drar i sin slits pa klanningen for att visa ANNU mer av de redan valexponerade benen.

det finns en gyllene regel nar det kommer till att visa hud, och det ar att ENBART visa ett parti at gangen.
har du en klanning som ar valdigt urringad, sa ska klanningen inte vara kort (i Mariahs fall ska klanningen inte ha en slits som gar upp till magen).
valjer du att visa en djup ringning i ryggen, sa ska du inte visa brosten.
jag trodde alla visste detta.
tydligen har Mariah missat det. atskilliga ganger.


du ar pinsam, Mariah.
jag tycker du ar graslig och jag mar daligt av att kolla pa dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0