work it


fredag.
oj vad skont, men oj vilken dag.
for 5 minuter sedan kokade jag av ilska och sa inte ett ord for jag var radd att om jag skulle oppna munnen skulle mina kollegor nog inte vilja ha kvar mig.
behover inte beratta i detalj vad som hande men det var en n.g.r som kom in med den varsta attityden jag nansin har varit med om hos en manniska. fruktansvart nosig och arrogant, trodde han var King of the World nar han tyst satt och muttrade skit om mig fast anda sa pass hogt att han ville att jag skulle hora. en idiot rakt igenom. antagligen kommer vi avsla hans ansokan sa kan han bo pa gatan med sin ackliga attityd.
fy fan

men det ska inte forstora min kvall inte !

 

idag bokade J in oss for ett badmintonpass pa sondag klockan 11.30.
ska verkligen bli askul, idag ska vi ga och kopa rack och jag maste nog ha nagra klader jag kan spela i ocksa.
for jag antar att det har inte blir sista gangen vi spelar :)

nar jag kom hem fran gymmet igar hade J lagat en himmelsk kottgryta.. kottet hade kokat i flera timmar och det var sa mort sa det knullade i munnen pa mig. mums.
did you know that my handsome man used to be a chef ? jora, sa ar det :)
en av manga saker som jag alskar med honom.
jag lagar typ aldrig mat. haha ! maste vara varldens samsta flickvan.. men jag stadar. och gor fint. och tvattar.
sa det jamnar val ut sig.

och horni, jag lovar att bli battre pa att ta bilder och lagga upp har. har sa mycket att gora just nu bara sa jag tanker aldrig pa att gora det.
ska se om jag kan lagga over lite bilder fran kameran nar jag jobbar imorrn. lordagar brukar vara sa softa anda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0