another weekend.



okej, jag har varit dålig på att uppdatera den här helgen men till mitt försvar skrev jag ett aplångt inlägg i fredags men det försvann. så sen orkade jag inte skriva det igen.

i fredags skulle vi åkt till Didsbury för att festa med några av Js kompisar men när det började regna tappade vi liksom suget och beslutade att enbart gå upp till hotellbaren (som ligger mitt emot oss) och ta en drink.
vi tog en varsin och sen beställde vi in en flaska vin. när vi nästan är färdiga kommer en kille fram till oss och frågar om vinet smakade gott - på svenska.
så han slog sig ner med oss och det slutade med att vi beställde in en flaska vin till och satt & pratade till halv 4 på morgonen.

igår vaknade vi alldeles för sent men hade en trevlig dag ändå. mådde lite bättre när det var dags att gå ut och handla middagsmat, så vi stannade till på café nero och tog en kaffe. köpte med oss massa gott hem och sen lagade vi en helt fenomenal middag ! det blev helstekt fläskfilé gratinerad med senap, med senaps- och sherrysås och klyftpotatis. mums !
vi kollade på titanic och jag grät.

idag har vi lagat engelsk frukost och nu sitter jag och funderar på om jag ska gå till gymmetg eller om vi ska åka till heaton park och gotta oss i solen.
svårt beslut.



lagar frukost



full english !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0