så var det söndag igen...


solsken och värme i Manchester idag !
dessutom invigdes St Patrick's Day idag, var en stor parad genom hela staden och massa irländare överallt.
förstår dock inte varför då det inte är förrän på onsdag..



idag har blivit en rätt chill dag, J har varit bakis och jag har gjort mitt bästa för att ta hand om honom.
sen tog jag en tur på stan, skulle egtnligen bara handla mat men... ni vet hur det blir.
kan visa vad det blev sen :)

kom hem och åt en nyttig lunch. dessutom var den riktigt god !



det blev keso med selleri & svarteppar, och avocado.
J åt McDonalds. haha. lite mer passande antar jag.

nu ska jag ta och städa lite, har inte städet ordentligt på över en vecka så här ser för jävligt ut.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0